luni, 18 iunie 2012

Lucescu dezvaluie adevaratul motiv pentru care nu mai revine in fotbalul romanesc


Platit cu 3 milioane de euro pe sezon la Sahtior, Lucescu afirma ca nu banii il determina sa nu mai revina in fotbalul romanesc, ci coruptia.
"A fost plin de interese si nu cred ca anumite greseli au fost pur intamplatoare. Mereu vor exista aceste probleme in Romania. Asta motivul pentru care am tot refuzat sa ma intorc. Este un procent foarte ridicat de coruptie si incorectitudine in campionatul nostru. Eu am pierdut trofee importante cat am fost acolo si mi-a ajuns. Sunt bine la Sahtior", a spus Mircea Lucescu in editia tiparita a cotidianului Pro Sport.

Totusi, Lucescu nu da semne nici ca si-ar dori romani la Sahtior.

"Noi avem o organigrama foarte bine pusa la punct. Avem o echipa de scouteri care vad fotbalisti. Avem presedinti care aproba bugetul de transferuri. Sunt si eu implicat in acest lucru, dar nu depinde totul de mine. Si Chiriches, si Grozav trebuie sa confirme nivelul foarte bun pe care l-au practicat. Mie imi plac, dar asta nu inseamna ca o sa ii cumpar", a mai spus Lucescu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu